Discussione Veneti a raccolta! - Padova e Venezia

P

positcor

Ospite
Ospite
filippocaronte ha scritto:
Va ben, basta no fermarse. Se contrata al volo. Magari col megafono dal finestrin. E la machina che gira gira gira :biggrin:

(ma la tarifa no xe 30 anca a Preganziol? cossa ti vol contratar?)

Infati, me pareva anca mì... :biggrin:

Però non so' sta' bon a capire 'na roba:
se mì me fermo al semaforo co 'a me morosa e, mentre che semo ciapài con l'ormone birbo, ghe domando se 'ndemo casa sua o casa mia, i vigili i me podarrissi farme ea multa?...
 
Commenta
Registrato
2 Settembre 2009
Messaggi
303
Reaction score
15
Età
60
Località
veneto
orco can go capio!

El 50 vol dir che la tarifa la xe fissa e la xe de sinquanta euri!

E guai se ti contrati! 50 euri ghe xe scrito e 50 euri ga da esser!

Bon bon adeso so piu tranquio
 
Commenta
P

positcor

Ospite
Ospite
Solo che 'sta roba dei controlli xe drio mandarme fòra de' testa, ciò!
Pense' che ieri l'altro no' gò possudo gnanca parlare dò secondi co' una me amiga che gò cata' per caso mentre che jero drio tornare casa de sera da'a botega....
... il tempo de dire "ciao, come steto?" e se spunta' un capeoto che me vo'eva fare 'a multa!
"Ciò batocio!" el ghe gò dito "varda che questa xe 'na me amiga de l'asilo, che no' te credi ah!"...
... in compenso me gà fato ea multa parchè ea me 128 xe euro meno sinque impesta'.... mah!


26751-be9mhzp35z31xtchhqps.jpg
 
Commenta
Registrato
27 Maggio 2008
Messaggi
7.068
Reaction score
11.139
positcor ha scritto:
... in compenso me gà fato ea multa parchè ea me 128 xe euro meno sinque impesta'.... mah!

Te ga de moarghea de ndare in giro coa nafta agricoa, teo go dito na mesa de volte, la xe sporca, la fuma fa na ciminiera de marghera, i te vede subito che te fa el furmo ma ti duro come e pieere non me scoldi: buta mente che el giorno che te se intriga la poma col casso che tea cambio !

Ma dime un fia', dove' che sta sta fiola ? :biggrin: Albignasego ?
 
Commenta
P

positcor

Ospite
Ospite
Power ha scritto:
positcor ha scritto:
... in compenso me gà fato ea multa parchè ea me 128 xe euro meno sinque impesta'.... mah!

Te ga de moarghea de ndare in giro coa nafta agricoa, teo go dito na mesa de volte, la xe sporca, la fuma fa na ciminiera de marghera, i te vede subito che te fa el furmo ma ti duro come e pieere non me scoldi: buta mente che el giorno che te se intriga la poma col casso che tea cambio !

Ma dime un fia', dove' che sta sta fiola ? :biggrin: Albignasego ?

No, casualmente per il momento te'a trovi 'nte a zona industria'e...
... ma no de notte, cancaro! Cossa sito drio pensare...

... xe che 'a se in cassa integrasiòn, eora ghe toca ciapàre queo che capita... non so se ti mi gà capìo...
... però tanto 'na brava tosa, seto!
:biggrin:
 
Commenta
Registrato
27 Maggio 2008
Messaggi
7.068
Reaction score
11.139
positcor ha scritto:
No, casualmente per il momento te'a trovi 'nte a zona industria'e...
... ma no de notte, cancaro! Cossa sito drio pensare...

... xe che 'a se in cassa integrasiòn, eora ghe toca ciapàre queo che capita... non so se ti mi gà capìo...
... però tanto 'na brava tosa, seto!
:biggrin:

Go capìo, go capìo.... ne toca indare a fare beneficienza a padova est... :biggrin:
 
Commenta
P

positcor

Ospite
Ospite
Ciao veci!
Un giro de spriss paga' per tutti!...
... forsa giusy scuminsia a movarte con quel cueo, cossa che ti fa' in sima al bicière?!
:party:

nicole_lasvegas_01.jpg
 
Commenta
Registrato
2 Settembre 2009
Messaggi
303
Reaction score
15
Età
60
Località
veneto
Me racomando: stasera, doman e luni, sagra del folpo a Noventa.
Ghe soi 'nda stasera e che gera un saco de gnoca (compagnada purtropo. Del resto gero compagna' anca mi).


Per par condicio: ghe xe anca la sagra de san Bellino a Rovigo :)
 
Commenta
Registrato
27 Maggio 2008
Messaggi
7.068
Reaction score
11.139
filippocaronte ha scritto:
Me racomando: stasera, doman e luni, sagra del folpo a Noventa.
Ghe soi 'nda stasera e che gera un saco de gnoca (compagnada purtropo. Del resto gero compagna' anca mi).


Per par condicio: ghe xe anca la sagra de san Bellino a Rovigo :)[/quote

Piu' che sagra ghe xe propri fiera.

Giostre, musica, fiera expo e fiera dell'eletronica osti.

Sto ano i ga fatto un gran casin... girare al largo e par fortuna che i ghe ga fatto la rotonda in tangenziale si no sato che casin !
 
Commenta
Registrato
2 Settembre 2009
Messaggi
303
Reaction score
15
Età
60
Località
veneto
Power ha scritto:
Giostre, musica, fiera expo e fiera dell'eletronica osti.

Sto ano i ga fatto un gran casin... girare al largo e par fortuna che i ghe ga fatto la rotonda in tangenziale si no sato che casin !

Da Aliper parchegio pieno. Go' biastema' co fa un turco prima de trovar posto.

Manco mal solo 5 euro el bilieto par la fiera de leletronica (sono incerto su questa grafia :) )
 
Commenta

conteoliver

Espulso
Account sospeso
Registrato
23 Agosto 2009
Messaggi
50
Reaction score
1
Età
61
Località
Veneto sud orientale
filippocaronte ha scritto:
Da Aliper parchegio pieno. Go' biastema' co fa un turco prima de trovar posto.
Manco mal solo 5 euro el bilieto par la fiera de leletronica (sono incerto su questa grafia :) )

Anche mi ghe iero... go visto un bocia che vardava i dvd onti, ierito ti?

il Conte
 
Commenta
Registrato
2 Settembre 2009
Messaggi
303
Reaction score
15
Età
60
Località
veneto
conteoliver ha scritto:
Anche mi ghe iero... go visto un bocia che vardava i dvd onti, ierito ti?
il Conte

No credo. Jero co me mujer e le tose :)

E da quando go la ADSL no go' piu' crompa' DVD onti. Me basta "el musso" (== mulo...).
 
Commenta
Registrato
2 Settembre 2009
Messaggi
303
Reaction score
15
Età
60
Località
veneto
Anca an quo so torna' a Rovigo par vedare le bancarele. Lasseme dir che 'sta storia de fiera eletronica e fiera de otobre fate asieme la xe' na gran monada.

Jera un tocheto che no 'ndavo a Rovigo centro.
Mama cossa che i g'ha combina'. Tuto el corso del popolo sventra', el liston novo davanti ae poste.
Gran lavori. Gran schei che i g'ha d'aver a Rovigo.

Se par caso 'nde' magnar da Argeo a Concadirame, me racomando feve portar l'amaro dela casa.
 
Commenta
Registrato
27 Maggio 2008
Messaggi
7.068
Reaction score
11.139
Gheto visto che casin i xe drio fare ?

I sa messo a sitemare tuto el corso ma quanto che te rivi non ghe xe na merda de freccia. So mare impesta', mi che rivo da padova non so do che go da ndare per indare dove che go da ndare, cioe' da chealtra parte del corso, e i parchei ? El multipiano xe caro isprita'!

No, no, fioi, non ghe semo..... :cray:

Quattro spiocari del comune podeva gratarse un peo de piu' i peoci in testa e incorzarse dea monada chi xe drio far su...


Che po': beo xe beo, gnente da ridire ma che casin vien su par le machine....
 
Commenta
P

positcor

Ospite
Ospite
Power ha scritto:
I sa messo a sitemare tuto el corso ma quanto che te rivi non ghe xe na merda de freccia. So mare impesta', mi che rivo da padova non so do che go da ndare per indare dove che go da ndare, cioe' da chealtra parte del corso, e i parchei ? El multipiano xe caro isprita'!

Ciò vecio ma sito a Padova e non te me disi gnente???
... Ahhh càncaro!!!....
:biggrin:
 
Commenta
Registrato
27 Maggio 2008
Messaggi
7.068
Reaction score
11.139
"La Sguaratà" – Ciàcole adriote
de Romano Beltramini

"Pien de gente. Ognuno co la so carta in man, dopo ore de còa dal dotore che l'é ciapà, anca lu, da na bela rèuma, co stranudi e e oci rossi, ma che bisogna che el faga anbulatorio perché i sostituti i é malà anca lori o massa ocupà da le influense. Ben, finalmente l'ato finale in fermacia co 1'inpegnativa e le medissine segnà.
Tre, quatro fermacisti drio al banco e gente ca ciàcola, ca bróntola, ca se cunta de le so magagne e ca ga anca... bon tenpo! La rècia la tira a scoltare i discorsi perché a ghé un bel sunar sù, quasi da barzeleta! Ghé la veciota, un fià infasolà in tel parlare perché la ga pochi denti. "Dotore – la ghe dize – mi ne go la carta ma i é un pochi de giorni ca go movimento de pansa. Come se fa a fermarlo?" Al che, el fermacista: "Non le ho dato ieri le pastiglie adatte?" "Gninte da fare, dotore; a ontinuo a córere e a ’ndare dal corpo!" "Continui a prenderle anche oggi. Non beva brodo e mangi pane e roba asciutta." "A ne go denti, dotore!" Tuti ride.
Va soto nantro cliente. "Dotore, a go la tosse, galo de cle polverine che i faseva na volta?" "Ha la ricetta e il tesserino sanitario?" "Mi no, dotore. A ne so’ gnanca ’ndà dal me dotore perché, s’a vago, a perdo tenpo e, po’, i me dize sù perché a tossisso e a disturbo." "Caro lei, bisogna che il suo medico la visiti, ausculti i polmoni e, poi, stabilirà cosa prendere. Le polverine non si confezionano più." "Sacramento! A so’ stà qua per gninte!" Se ride. El cliente va via.
Va soto na sposeta fresca. "Dottoressa, ho un po’ di bruciore." "Dove, signora?" La deventa rossa. "Sa, un po’ sotto." Salta sù uno dedrìo: "La faga manco ginastica!" Tuti ride. La fermacista lo varda male e la serve la sposeta che la se destriga a ’ndar fora, co la testa bassa come un can broà.
Altro giovanoto che el vole: "La sa, dotoressa, cle protession, a me ne ghe ne vorìa na confession." "Vada fuori che trova il distributore automatico." Tuti se dà de ocià. El prossimo cliente slunga la risseta. "Ha il tesserino?" "Mi nò! A pare quasi de èssere a le tasse." Porco qua e porco là. "Vada a prenderlo e, poi, torni." L'omo va fora co' grosse parolasse.
Se procede. Riva al banco uno ca se struca el stómego. "Dotore, ieri a me so’ catà da dire al bar e ò cipà un pugno in tel fià. Cossa possia fare?" "Vada dal suo medico e, poi, a farsi le radiografie perché, d'iniziativa non possiamo darle niente e, soprattutto, cerchi di non far lite perché, vede poi i risultati?" El va via.
Se serve altra gente. Ghé un vecioto sentà, da un'oreta, in te na carega perché, a stare in pié, el se drena. "El varda, nono, ca ghe toca a lu" ghe dize na dona. "Lassa, lassa che i passa avanti, tanto, fora, a ghé fredo e mi, qua, a stago al caldo e a me pónso." Po’ ghe toca a una de meza età che la vole la crema de belessa. In fermacia a ghé anca quela e, la dotoressa, la la contenta per quanto, le rughe, le se pole scóndere poco!
El prossimo: "Dotore, a go male ai cali. Galo na pomata?" El fermacista lo contenta. Po’ a ghé uno in pelata che el domanda aiuto per i cavéi che i casca de continuo. "Caro lei, c’è poco da risolvere con i prodotti farmaceutici. Si può rallentare ma il processo di caduta è progressivo e bisogna accontentarsi." Segue na veciota piena de dolori a la vita e la ghe lo cunta a tuti fin che, có Dio vole, i la serve e la va fora. Finalmente toca el to turno... Finalmente! Rèspisse e tesserin. Schei a la man, medissine e... fra qualche giorno, se vedarà i fruti.
"
 
Commenta
Alto